Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[02] Cofające sie powietrze ? Przeładowanie ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [02] Cofające sie powietrze ? Przeładowanie ?

    Paczka przyszła wczoraj w kartonie tak gigantycznym jak mniej więcej telewizor CRT xDDDD serio. Dzisiaj zamontowałem matę

    Co do samego montażu to zajął mi.... 2min Wszystko gładko wchodzi, idealnie do siebie pasuje i efekt końcowy na srebrnym lakierze jest naprawdę zadowalający ^^

    Czy są jakieś różnice? Tak:

    1. Silnik w środku ciszej może nie chodzi ale... jest inaczej, ciut bardziej takim bassem zalatuje. Dla mnie ok.
    2. Temperatura faktycznie się dłużej utrzymuje. Rozgrzane auto zostawiłem na silnym deszczu na 2h i... wskazówka była w okolicach 3/4 więc ciepło się trzyma co szybko dało się odczuć w środku autka przy ogrzewaniu.
    3. Zawsze podczas deszczu maska parowała (widać to było jak się stało na światłach) - teraz zjawiska już tego nie ma.
    4. Z zewnątrz nie wiem czy jest różnica jeśli chodzi o głośność silnika. Zbyt krótkie oględziny.

    Jestem zadowolony, warto było kupić

  • #2
    [02] Cofające sie powietrze ? Przeładowanie ?

    Witam

    Może wy macie jakieś pomysły: Przy wkrecaniu auta na wysokie obroty i puszczeniu pedału gazu, występuje odgłos jakby cofającego się powietrza z okolic filtra powietrza tak jak na filmiku poniżej.



    Nie jest to mój filmik ale odgłos identyczny. W komentarzu pod filmem właściciel napisał że to turbo, ale turbo by wydawało taki dźwięk? może jakiś zawór upustowy ? Na kompie zero błędów Silnik 2.0tdi BKD, normalnie ma moc, ciężko pali na mocnym mrozie, drgania na biegu jałowym + problem wyżej.

    Dzięki za pomoc i wskazówki

    Komentarz


    • #3
      to jest najprawdopodobniuej przycinajaca sie geometria a dokładnie zbyt wolno wraca do pozycji rozłorzonej geometri .zrób logi przynajmniej z bloku 11 wtedy bedzie mozna cos wiecej powiedziec . w TDI nie ma zaoworu upustowego jest tylko zawór sterujacy geometria ,a w twoim przypadku jest to blok zaworowy .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz


      • #4
        WildFox, ale co się dzieje oprócz tego?
        bo ten odgłos szumu to nie ty pierwszy i nie ostatni masz
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz


        • #5
          WildFox, dodam tylko, że mój kolega z takimi odgłosami w bkd jeździ już blisko 2 lata i nic się nie dzieje. Vagowałem mu auto wielokrotnie i turbo zdrowe, logi wzorowe a odgłosy dokładnie takie same i ciul wie skąd to.
          Podobnie jak w asv też były dziwne odgłosy przy odpuszczaniu gazu a auta zdrowe, może zwyczajnie TTTM.

          Ale logi zrób jak radzi german81,

          Komentarz


          • #6
            Oprócz tego niedzieje się nic Ale nie jest to normalne więc pytam Auto ma moc i jeździ tak jak trzeba. Z czystej ciekawości chciałem poznać przyczynę i nastawić się na przyszłość co będzie do zrobienia. Dzięki za wskazówki. Logi porobię w weekend, tylko gdzie je mogę wrzucić do oceny ?

            Komentarz


            • #7
              WildFox, tutaj...
              Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

              Komentarz


              • #8
                W BXE tez taki dzwiek mi dochodzil. Auto regularnie przeladowywalo. Geometria nie istniala, wirnik po drugiej stronie byl pourywany, ale auto w sumie tez jezdzilo :diabelski_usmiech
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  to brzmi jak dzwięk dwumasy podczas wyhamowywania.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz


                  • #10
                    rOBERTO795, No chyba nie 8) W ASV TTTM To dźwięk z turbiny. Jeśli autko dobrze jeździ, oleju nie ubywa itd to nie szukać przyczyn na siłe

                    Jak z kolesiem kiedyś jechałem to myślał że mam blow off

                    Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                    Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                    Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                    Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                    Komentarz


                    • #11
                      Tez to mam w moim BKD w A3 8P.... tylko duzo bardziej delikatnie czuc przy odejmowaniu gazu i tylko podczas jazdy.

                      Tymniemniej diagnostyka dynamiczna zalecana oraz przydalyby się logi statyczne 011 w trybie Basic Settings.
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez roLLo
                        rOBERTO795, No chyba nie 8) W ASV TTTM To dźwięk z turbiny. Jeśli autko dobrze jeździ, oleju nie ubywa itd to nie szukać przyczyn na siłe

                        Jak z kolesiem kiedyś jechałem to myślał że mam blow off
                        Dlatego nie lubie diagnostyki na forum :P
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz


                        • #13
                          Panowie zgodnie z obietnicą dodaję logi dynamiczne i statyczne, mam nadzieje że dobrze wykonane. Bardzo proszę o analize,
                          - mam problem z odpaleniem auta gdy jest temperatura -10( dłużej musze kręcić + niebieski dymek)
                          - wibracje na biegu jałowym (drgawki odczuwalne we wnątrz),
                          - no i dźwięk podczas puszczania pedału gazu z wysokich obrotów jak wyżej.

                          Logi dynamiczne :

                          001

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          003

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          004

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          007

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          008

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          010

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          011

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl


                          Statyczne :

                          001

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          003

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          004

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          007

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          011 tutaj log w ktorym na biegu jalowym po ok.5min stania slychac dzwiek turbiny buuuu

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl


                          011 a tu zaraz po zatrzymaniu

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          013

                          tutaj pompki pokazuja sporo

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          po przejechaniu paru km na biegu jałowym 2 byly na plusie po 0.50, dwie na minusie po ok 0.30. Co radzicie ? Wrzuce jeszcze pozniej inny log bo mi bateria padla w laptopie.

                          018

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          023

                          Zdjęcie - 10.02.2013 - kamolek2 | Fotosik.pl

                          Komentarz


                          • #14
                            geometria zaczyna sie przycinac ,dosyc długo sterownik nie moze se poradzic z doładowaniem .synhronizacja do porawki i 3 cylinder jest słabszy .jak cos to moge ci to wszystko ogarnac
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez german81
                              synhronizacja do porawki
                              jest idealna pod moc uzyskiwana, to tak na przyszłość, a 2 sprawa przy edc16 masz zakres 6-6
                              chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                              Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                              one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                              promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez rumianko
                                Zamieszczone przez german81
                                synhronizacja do porawki
                                jest idealna pod moc uzyskiwana, to tak na przyszłość, a 2 sprawa przy edc16 masz zakres 6-6
                                czyli synchronizacja moze byc ?

                                Komentarz


                                • #17
                                  teori na temat ustawienia synhronizacji jest chyba tyle ile wynosi zakres regulacji . jak jestem zwolenikiem ustawiania synhronizacji na 0.
                                  diagnostyka vag 602-614-253

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    german81, w 16V nie ma takiej regulacji jak w 8V. Tutaj ustawia się po prostu rozrząd na blokady i musi być dobrze.Innej opcji nie ma. G40 spełnia tutaj bardziej zadanie pomocy przy odpalaniu,żeby szybko złapał synchronizację do wtrysku.A jego wartości ni jak się mają do wtrysku,bo jest on na "1" wałku,który nie napędza PD.

                                    A co do tematu,to to jest odgłos turbiny i raczej jest on trochę za głośny jak dla mnie.. :?
                                    Moje projekty car detailingowe
                                    VW Touran 2.O TDI
                                    BMW X6 35d
                                    więcej na PW

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      w 16 v jest dokładnie taka sam regulaja jak w 8 v tylko z ta róznica ze sa 2 koła i tylko koło od wałka ssacego ma czujnikm halla i do tego wałka jest liczona synchronizacja . po wymianie rorzadu na blokady tez trzeba skorygowac synhro bo sie potrafi rozjechac .
                                      diagnostyka vag 602-614-253

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        german81, nic się nie koryguje jak jest ustawione na blokady..Wartości może pokazywac jakie chce,ale jak umiesz ustawić dobrze rozrząd w 16V to tak musi zostać..
                                        Nikt się w fabryce nie piepr** w korekty itp. na blokady i musi być dobrze,a to co pokaże hall to swoją drogą..
                                        Moje projekty car detailingowe
                                        VW Touran 2.O TDI
                                        BMW X6 35d
                                        więcej na PW

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Muti, i własnie po to jest syncro na wałku, bo blokady nie są na tyle dokładne żeby było zawsze 0..........

                                          i tak jak piszesz nikt w fabryce sie nie patyczkuje z tym jeden wyjeżdża na 0 drugi na +3.....

                                          Zamieszczone przez german81
                                          teori na temat ustawienia synhronizacji jest chyba tyle ile wynosi zakres regulacji
                                          pisze ci z doświadczenia, tym nawet uzyskasz 10KM+
                                          chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                                          Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                                          one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                                          promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Synchro bym nie ruszał... jesli fura pali dobrze.
                                            Zwarcam niesmiało uwage ze synchro w "minusie" jest "lepsze" niz w "plusie".
                                            Tak w duzym uproszczeniu.
                                            Jedyną sprawa jest lekko przycinajace sie VTG, za duze nawet jak na "seryjnie mocno podlane z dolu BKD".
                                            Z systemem PD nic bym nie robił.
                                            Przemek
                                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Dziekuje wszystkim za pomoc. Synchro raczej nie bede ruszal, z taka turbina moge jezdzic, czy lepiej to zrobic ?

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                im dłuzej bedziesz jezdził z taka geometriom tm problem bedzie sie pogłebiał i rownierz prowadzi to do przedwczesnego zurzycia turbiny .
                                                diagnostyka vag 602-614-253

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  german81, im dłużej tzn mniej wiecej ile ?

                                                  Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                                                  Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                                                  Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                                                  Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X